čtvrtek 30. června 2011

Léto a křídla motýlí...


V poslední době fotím buď na akcích - a že jich bylo :-) školních, tanečních...
a nebo u rybníků, kam jezdím odpočívat a nabírat síly
V týdnu jsme brouzdali podél Prostředního a Hlohoveckého
a kromě spousty dalšího se ten den mohl jmenovat "motýlí"...
Motýlů byly desítky a stovky...
Vím, nemám makro sklo.
A vím, že tyhle fotky nejsou nijak kreativní...
Jenže mně někdy přijde absurdní chtít to úžasné nějak "vylepšovat"...
Někdy ne... Někdy je ten čas....
V poslední době ale právě uprostřed všeho, co se na nás každý den valí,
nacházím v nádheře a logičnosti a dokonalosti přírody potěšení
a zachycuji ji velmi často prostě jen tak...
On čas hraní si zase přijde...
S tím povzbuzením, že už se aspoň trošku známe,
si dovolím dnes přidat fotku prostě takovouto...
R.

5 komentářů:

  1. Fajne,já o víkendu též brouzdal a nachytal hlavně klíštata do nohou.
    Máš pravdu ted se má hlavně fotit.:-)Taky bych měl makat na připravované osobní www,ale nějak se mě nechce v těch mazanicích hrabat.Dám je dohromady až bude hnusně,ted je prostě čas cwakání:-)))Pokud je čas:-)))
    Jsem se nějak rozepsal:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že dneska nedojdeš :-(( Michale...
    a dík za komentík, s tím létem máš pravdu... každé období má svoje... :-) třeba i z těhle fotek v zimě něco "vykouzlím"...

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel nemůžu dorazit,dělal jsem co se dalo,ale prostě to nejde.

    OdpovědětVymazat
  4. máš to moc hezky vyfocené Renko :)

    OdpovědětVymazat