neděle 19. června 2011

Go lem

11 komentářů:

  1. dobrý postřeh :)
    PS: napiš mi prosím e-mail na ten co máš uveden nejde poslat zpráva vrací se mi jako nedoručitelná. Ahoj

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem psal Rence o nápravu...
    moje adresa je: zeman.ales@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka je pěkně ulovená :-)
    A že jsme ten fotopoetický club, tak doplňuji říkanku Karla Plíhala:

    Hromada hlíny je Golem,
    co prošel minovým polem.


    :-)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi ten golém,byť zřejmě mu chybí šém....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. byl jeden golem, nebloudil polem, blízko mě šel kolem... zanechal stín, já řek sem s ním, tohle vyfotím... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Renko..pěkné verše píšeš...inu fotopoeta :)

    OdpovědětVymazat
  7. Výborná stínovka s nápaditým názvem. :-)

    OdpovědětVymazat