úterý 14. června 2011

Ateliérová fotografie




malířův stojan ukrývá stovky obrazů

10 komentářů:

  1. výborné moc se mi to líbí hlavně první dvě ty bych rád viděl ve velkém na papíře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty mě dostaly!!To je na zed.Nejvíce se mě líbí ta druhá.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kluci, dík... moc velký podíl na tom nemám... Fotila jsem obrazy pro jeden katalog a na malířském stojanu ze spodní strany najdu celý svět... no nevyfoťte to :-)) to byla pohoda... horší bylo focení těch obrazů, většinou zarámovaných a pod sklem....ale povedlo se...

    OdpovědětVymazat
  4. Havrane, typická barevnost Antonína Vojtka...

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkně nalezeno - mám ráda obrazy se silnými vrstvami barev ...

    OdpovědětVymazat
  6. ta prostřední se povedla, má fajn kompozici i příběh ;o)

    OdpovědětVymazat