čtvrtek 26. května 2011

To je kýč, kámo...


Vzhledem k mému přesvědčení, že něco jako KÝČ neexistuje a že polemiky o kýčovitosti v nás jsou jen ztrátou času, bylo při přebírání svých kýčů, velmi těžké vybrat něco ke splnění domácího úkolu... nakonec jsem to pojal po svém a s nadhledem nezůčastněného diváka, pozorovatele... no stálo mě to pokutu, ale to je život :))

8 komentářů:

  1. krásně pojato....
    -a jak tak koukám, je to z naší výstavy a na stěně je můj kýč..:o))))))

    OdpovědětVymazat
  2. je mě jedno jestli je to kýč.:-)
    Mě se to zamlová.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. no samo že neexistuje, kýč je jen výplod chorých mozků, co nepřipustí jiným jejich vlastní způsob vyjadřování , jinak tzv. kritici umění si na tom založili docela výnosný kšeft .... fotečka mňam ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, souhlasím, kýč vlastně ani (možná)neexistuje.

    Buď se mi to líbí, pak to klidně může být i kýč, nebo nelíbí - pak to klidně může být i umění.

    Ta mazanice se mi líbí. A v téhle barvě dvojnásob. .-)

    OdpovědětVymazat