čtvrtek 12. května 2011

Sídlištní


Léto už je některé dny docela blízko. Nakukuje a láká. Včera začala v břeclavské Galerii 99 výstava "Dva přátelé, dva výtvarné světy" a můj foťák nemohl chybět. Tentokrát sluníčko vytáhlo celý program zahajovací vernisáže na malé vstupní nádvoří galerie... Stoly s dobrým vínem a pitím a komorní trio ve složení kytara, viola a housle byly umístěny ve stínu, ostatní mohli vychutnávat hřejivé sluneční paprsky. Nálada bezprostřední, vystavená díla v chladivých prostorách galerie blízká srdci, protože hovořící o domově, lidé jdoucí okolo zastavující se a naslouchající a z otevřených balkonů domů kolem se nesly ozvěny hokejového klání s USA... Začátek léta uprostřed města... Dobrý začátek...

foceno z nádvoří galerie směrem k jednomu z "paneláků" kolem

10 komentářů:

  1. Určitě dobrá akcička....-)Fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj komentář se někam zatoulal.Takže ještě jednou.Určitě fajn akcička.Pěkně jsi to sejmula a textík je fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. fotka moc fajn a text není o nic horší ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. fotečka fajn i když trošičku mi tam nesedí to popředí :)(můj názor) povídání také krásné :) zase jsi si to hezky užívala co :)))

    OdpovědětVymazat
  5. užívala... co se týká popředí...souhlas - je to focené přes bránu, měla jsem jiné úkoly než jít na ulici a fotit... a pak už bylo světlo jinde...

    OdpovědětVymazat
  6. moc fajn, musela to být prima akce ...

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, takže břeclavská. Tohle je speciálně fotka o které nevím, co si mám myslet. Barevně je dobře skladebná, ale jinak nevím. Asi by to chtělo názor nějakého akademika, i když pro mě není žádný názor svatý a jábych frflal i samotnému pánbíčkovi. Ale ten fialový deštník zaujal. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. psaní fajn počteníčko... no a snímek rozhodně zaujal hlavně atmosférou... párkrát jsem se k němu vrátil, ale konečné stanovisko nedokážu vyjádřit, je prostě nějak zvláštní :)

    OdpovědětVymazat
  9. neoslovilo, nic mi to neříká ;o)

    OdpovědětVymazat