středa 4. května 2011

Posaďte se, prosím...


Abychom mohli jít,
je někdy dobré
se nejdřív posadit...
(vlastně zastavit)

více z Jardovy vernisáže zde:

9 komentářů:

  1. Dobré foto i ostatní fotky.Bohužel jsem nemohl dorazit,tak jsem díky tvým fotkám nasál aspon trošku atmosféru.
    Text se mě taky líbil.Vlastně podobnými myšlenkami se ted taky zaobírám.:-))
    Člověk se furt někam a za něčím honí..............atd.:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. pravdu díš... zastavit se na chvíli a naslouchat... srdcem :)

    ...a moc děkuji, že jsi mě poctila svojí přítomností, přestože Ti ještě v patách kráčí bacilkové :)

    OdpovědětVymazat
  3. kuknul jsem a musím říct, že jsou tam i dost dobré kousky, lepší než je tahle židle ... ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. výborná reportáž - krásně nafoceno

    OdpovědětVymazat
  5. Honzo, tahle židle je tady k té myšlence, co jsem chtěla napsat... tohle není příspěvek o Jardově vernisáži :-))
    Dík všem za zastavení. R.

    OdpovědětVymazat
  6. Abychom se mohli posadit, musíme se nejdřív zastavit. Fajn židlička - přímo vybízí k posezení u dobrého šálku kávy. :-)

    OdpovědětVymazat