středa 25. května 2011

K Ý Č




Dne 25. května (před pouhými pár hodinami) proběhla schůzka I. FotoPoetického Clubu Brno. Domácím úkolem na květen pro členy I.FPC bylo zpracování tématu s poněkud honosným názvem „kýč“. Nepamatuju se již, kdo toto téma před měsícem navrhnul, myslím, že jsem to byl já – tedy alespoň doufám. :-)))

Kýč - téma pro mnohé autory víc než snadné, pro mnohé více než obtížné (takové je ovšem svým způsobem každé). Někteří z nás se domnívali, že stačí vyfotografovat kýčovitý předmět, či kýčovitou architekturu a fotka - kýč je na světě.

Bohužel – věc není tak snadná, jak by se mohlo na první pohled zdát. Tak jako vždy – nejde o téma, jde o způsob jeho zpracování. Je rozdíl mezzi fotkou kýče a fotkou – kýčem. Nebudu zabíhat do podrobností, nebudu popisovat práce jednotlivých členů, budu jen konstatovat, že k mému velkému potěšení se nikdo (kromě mě) tohoto úkolu plně nezhostil. Přesto rád konstatuji, že snaha ze strany členstva tu nepochybně byla a ne zrovna malá.

Avšak přes veškerou snahu - jediný, kdo se mohl pochlubit opravdovým a nefalšovaným kýčem jsem byl já – prezident. A to hned dvojnásobně. No, posuďte sami…

6 komentářů:

  1. Fajne,ale u mně jasně vítězila fotka od Elišky.:-)To byl kýč jak poleno.:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Bacha na detaily, kopretina je nějaká schlíplá. K danému tématu - u první fotky kýč nevnímám, ovšem u druhé je domácí úkol splněn bravurně, i když se mi vůbec nelíbí úprava :-)

    OdpovědětVymazat
  3. parádní kousky - ale ten druhý je můj favorit!!!

    Vřelé díky Michalovi za uznání!!!! :o))

    OdpovědětVymazat
  4. palec nahorů :), tento domácí úkol musím dopracovat!

    OdpovědětVymazat
  5. zajímalo by mě co je ná té první foto (zahalená s květinou) kýčovitě zpracováno.... ?

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno beru, pokud se mi kýče nepovedly a nejsem kýčař, pak jsem taky spokojen. :-)))

    Alešovi - nevím, co je kýčovitě zpracováno, ale to téma - žena s květinou je podle mě tak prvoplánové a ofocené, že už jen tyto dva faktory z toho udělají kýč, ale nikomu tento svůj názor nevnucuju. .-)

    OdpovědětVymazat