úterý 17. května 2011

Jen nějaký střípky z Dobšic.





11 komentářů:

  1. Původně jsem myslel že je všechny vymažu.Vůbec se mi nedařilo nic trošku slušného nafotit.No nakonec jsem to nechal uležet a něco vybral a možná ještě něco časem vyberu.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, ještě, žes je nesmazal.. první pro mě NEJ :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo mě se tvůj Olympus taky líbil:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. tohle by byla škoda smazat...

    OdpovědětVymazat
  5. i ty jeden mazači :))) dobré to je

    OdpovědětVymazat
  6. Kuldo já nevím, nemůžu to posoudit, protože to nemůžu rozkliknout, buď jsi to nějak špatně nahrál, nebo mi blbne komp. Ale vypadá to "ne úplně marně" :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nějak to blbne a nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  8. škoda... ani mě ty fotky nejdou zvětšit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím kde je problém.Nahral jsem to klasicky.:-)

    OdpovědětVymazat