úterý 31. května 2011

Fragmenty Petrova






něco z toulání před minulým setkáním

7 komentářů:

  1. Reni 3 a 4 jsou pro mne mňam přímo na zeď

    OdpovědětVymazat
  2. ano 3,4 a já bych ještě i pátou přidal. Měla by ses toulat po Petrově častěji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné detailovky:-)Mě se líbí všechny-)Třeba 4 mě zaujala velice.Fajn práce se světlem.Taky mě těší že je celá kompozice ve čtverci.Je to takovej malej základ na výstavku.Moc povedené.Dáváš nám Brnákům na frak:-))))
    Měli by jsme se taky do toho ponořit:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. jsou pěkné, líbí se mi :-)

    1. a 4. nejvíc

    OdpovědětVymazat
  5. jednoznačně č.4, páč na té jedinné je něco navíc - světlo ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fragmenty, moc krásně jsi to nafotila

    OdpovědětVymazat