pátek 8. dubna 2011

zahleděná do svého kouře


po kratší pomlce se přátelé zase vracím k Vám :),
však se po mě sháněl sám président!

7 komentářů:

  1. ahoj Víťo hezky jsi se vrátil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Víťo, to je moje gusto...líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tož to jsem rád, že jsi se v tom světě neztratil a že jsi opět tady a navíc tímto způsobem: líbí se mi to a to dost, i když kouření pravda moc nesnáším. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. fajn náladou i kompozicí ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Aaa vítej opět doma:-))))
    Dobré foto.

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezká fotka... a vítej zpět :o)

    OdpovědětVymazat
  7. ráda Tě vidím :-)) až budeš chtít své fotky doplnit do katalogu, tak se ozvi :-)) k té dnešní... ve mně se to pere - upřímně nesnáším kouření, takže krásná fotka zachycující pro mě něco, co snad za focení z mého pohledu nestojí... ale líbí kompo, tonalita, celkové atmo..

    OdpovědětVymazat