čtvrtek 7. dubna 2011

Water for people

9 komentářů:

  1. zaujala, jediné, co si nejsem jistá, je umístění textu... ale to jen na okraj... nemá to co dělat s fotkou jako takovou, líbí se mi barevností, i celkovým vyzněním

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý osvěžující záběr.....

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezky barevně zachyceno :)ten text mi tam nesedí :)

    OdpovědětVymazat
  4. díky, ten text to byl momentální nápad (když jsem bojoval s rámečkem, páč bílý se mi moc nelíbí a ostatní barvy ještě méně). No prostě jsem to tím chtěl trochu obzvláštnit a sám si nejsem jist jestli se to povedlo. Proto jsem rád za vaše rady - díky. Aleš :)

    OdpovědětVymazat
  5. trochu ruší ta krupice po celé ploše, jinak barevně fajn, asi bych šel do pravého čtverce ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. pekná,pekná...pěkná....:-)

    OdpovědětVymazat