středa 6. dubna 2011

v temných uličkách...

6 komentářů:

  1. Radku, jsem ráda za přidání horní varianty.... stále jsem se k té prvotní vracela, ale přišlo mi to spojení hodně "na silu", i když myšlenka ok... ta novější verze se blíží k pocitu, který ve mně myšlenka vyvolává...

    OdpovědětVymazat
  2. Členové Klubu sebevrahů (R. L. Stevenson) jdou na schůzku klubu. Cestou temnými uličkami potkávají Psa baskervillského (A. C. Doyle).
    Jak to dopadne? To nechám spolu s autorem na každém z vás...

    Ta horní ve mně vzbuzuje to, co píšu. Líbí se mi. Dobrá ilustrace ke knize detktivních povídek či hororů. Ta spodní, kterou jsem viděl už předtím při návštěvě blogu za účelem připomenutí si rozsahu členstva, ve mně vzbudila spíš rozpaky. Tedy asi něco jako píše Renka - jsem rád za tu nově přidanou horní variantu, ta spodní je tak nějak trochu "ne ono".

    :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no atmo to má, ale určitě bych upustil od toho tam cpát oči či něco jiného, jen tak bez toho by byla v poho ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Více se mě líbí ta spodní.Temná gotika...:-))

    OdpovědětVymazat
  5. ta horní,je i děsivější....:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ano - pro mne také ta horní ... :o)

    OdpovědětVymazat