neděle 17. dubna 2011

není nic zbytečnějšího,než prázdná galerie...




znovupověšení našich arciděl se koná v pátek 22.4. okolo 17-nácté hod.,kdo bude moci,
může pomoci...ostatním pověsíme.Kdo může dnes,je o páté vernisáž a kulturní program
dnů Portugalska.

8 komentářů:

  1. Smutný to pohled. V pátek přijdu.

    OdpovědětVymazat
  2. v kontextu příspěvků níže a jednoho úžasného odpoledne-večera, to je pravda... na stranu druhou.... nepopsaný list dává prostor tvořit...

    je to o úhlu pohledu...

    kdysi dávno se mi do chovu přes vakcinaci provalila parvoviroza... bylo to hodně drsné.... dostali ji 4 dvaapůlměsíční štěňata.... 3 jsme zachránili... a já si uvědomila, že mohu buď plakat za tím jedním, nebo být vděčná za ty tři...

    fotky ... jsou emotivní... ta červená určitým způsobem "rozbíjí" dojem... ale má smysl...

    OdpovědětVymazat
  3. Zatracený Portugalci. Ti jižani dělají jen samé problémy - o tom jako "jižan" něco vím. :-)))

    Zdena má na zápěstí moc pěkný šperk. Ta poslední fotka se mi líbí nejvíc.

    Tak ať se znovuzavěšení povede! Salut! "président" :-)

    OdpovědětVymazat
  4. hmmm, divná galerie , sundávání snímků uprostřed probíhající výstavy , to se mě docela nelíbí ;o(

    OdpovědětVymazat
  5. ještě nevím co bude v pátek, budu li moci přijdu věšet.

    OdpovědětVymazat
  6. No fotky jsou fajn,Sundávaní fotek a pak opětné věšení mě vadí.Nevidím ovšem úplně za oponu,takže to dále nekomentuji.:-))
    V pátek se budu snažit dorazit,ovšem pracovní povinosti mě celkem limitují.......

    OdpovědětVymazat
  7. pro Kuldu,Ty přijď jenom pomoct,Tys zůstal viset...ještě J.Dressler a půl Emira.

    OdpovědětVymazat