sobota 16. dubna 2011

Duchové MASO-Xu




Ano, jsou to oni – dobří duchové MASO-Xu.

Když jsme spolu s Alešem dorazili do Dobšic, ti, co to měli nejdál - borci z Rakouska a z Varů, už byli na místě a už se vesele věšelo ostošest. Já jen tak okouněl, sem tam něco připodržel, pronesl nějakou nepříliš platnou radu, popíjel a pocvakával, procvičoval jsem svého již dva měsíce ve skříni lenivějícího Panáka.
Pak přijela Taťána se svou suitou ze Zlína a začalo se to pomaloučku plnit a „zabydlovat“. Přesto jsem měl tak nějak divný pocit, jaký mívám před každou podobnou akcí – nejistota, zda se akce vydaří, zda to chytne ten správný drive, zda to bude mít svého ducha.
Asi se mi to zračilo ve tváři, neboť když dorazila brněnská squadra – Havran s Víťou a muzikanti z Dirty Old Town Band, první slova Havrana, když mne viděl, byla: jseš nějakej přepadlej, Emire, co je? Ale to víš, nějak jsem se asi špatně vyspal, odvětil jsem, nepřiznávaje vnitřní lehké rozpaky a nejistotu.
Pak se to ovšem pomalu a postupně rozjelo – všechno se pověsilo, já odehrál svůj úvodní part a pak to chytlo ten správný drajv, MASO-X pustil šťávu, Dirty Old Town Band to rozjel na plné pecky a já hned ožil – ano, je to ono, má to ducha! Spadl mi kámen ze srdce. MASO-X se pěkně vařil v Sapíkově kotlíku. Pěkně to bublalo, prskalo, vařilo se to peklo a smažilo. Vývar jedna radost. V jedné chvíli na mně kdosi ze středu kotle volá – tuším „zahraničář - rakušák“ „Uncle Meat“ Petr Pospíšil a – pojď sem honem, pojď se podívat – světlo, dobré světlo!
Přiběhl jsem do středu hospody a viděl – ano dobré světlo! A v něm – duch MASOX-u!
A ne jeden – hned dva!

Ano, byli to oni – dobří duchové MASO-Xu. Snad příště přijdou zas.


http://emirchali.rajce.idnes.cz/MASO-X_9.dubna_2011/

7 komentářů:

  1. moc potěšilo čtení po ránu, i fotky... je to ze života, na nic si nehrající... psát umíš a víš, co a proč a jak... u focení platí to samé... dík. r.

    OdpovědětVymazat
  2. Renka napsala to co cítím i já. Je to tak... ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. je vidět,že presidenství je ve správných rukách....

    OdpovědětVymazat
  4. Moc dobře sepsáno i vyfoceno..:-)

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že jsem nemohl s vámi... na cestu autobusem jsem se necítil, zdravíčko zlobilo :)

    OdpovědětVymazat