pondělí 25. dubna 2011

Brněnské toulání

Láska & válka


Odkazy minulosti


Když jsem byl znovu pověšen :)
aneb
Tam u nebeských bran

8 komentářů:

  1. fajné, nejvíc se mi líbí foto s koulí i název je dobrej :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo,je to dobrý,moc dobrý.....

    OdpovědětVymazat
  3. všechny tři práce mne oslovili, mají co divákovi říct ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první dobrý

    ta druhá - raději bych ji viděl klasicky než jako fotografiku

    no a ta poslední - no ta je bez výhrad a moc MŇAM!

    :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ta třetí je nádherná :-)) u druhé víš :-)) první zaujala

    OdpovědětVymazat
  6. ta první - zpracování zaujalo, ale nad kompozicí se zamýšlím... druhá má nakročeno k dobré grafice no a ta třetí je mi povědomá účesem a postavou, skoro bych řekl že je podobná Tvé paní... každopádně lahůdka :)

    OdpovědětVymazat
  7. fajnové, třetí se mi líbí nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat