úterý 12. dubna 2011

***


Včera jsem brouzdala po netu, vždycky se to všechno točí kolem fotek, a vzpomněla jsem si, že se chci podívat na druhé soutěžní téma soutěže "FOTO-VIZE". První téma, ač je zároveň tématem našeho domácího úkolu na duben, jsem tak nějak neměla čím obeslat... Téma druhé mělo být vyhlášeno na začátku dubna a já si říkala, že třeba v archivu něco objevím....  Místo vyhlášeného tématu jsem našla toto:

Společnost Canon cítí s obyvateli Japonska, které postihlo 11. 3. 2011 zemětřesení. Rozhodli jsme se pomocí projektu Foto-Vize pomoc postiženým obyvatelům a měníme formát Foto-Vize na charitativní dražbu fotografií. Výsledky prvního kola budou vyhlášeny dle pravidel.
Od 1. 4. 2011 bude probíhat nábor fotografií, které budou v termínu 10.4. - 30.4.2011 vystaveny ve fotogalerii. Dražba fotografí bude probíhat online na www.foto-vize.cz v termínu 1.5. - 14.5.2011.
Vybrané peníze budou předány organizaci Červeného kříže, kterou společnost Canon dlouhodobě podporuje.
Připojte se i Vy a pomozte svými fotografiemi a následnou dražbou na pomoc Japonsku.


Možná to víte.
Možná ne.
Přišlo mi, že nápad je dobrý a stojí za to ho podpořit.
I když - samozřejmě - je i tady spousta těch, kteří potřebují pomoc.
I když jsme na schůzce párkrát mluvili o adresnosti a (ne)smyslu různých sbírek či nadací.
Každý má svoje zkušenosti...
Přesto mě myšlenka zaujala.
A tak posílám dál...

Co se týká fotky...
Nemyslím si, že jsme jen bezmocná hříčka v rukou Božích, vesmíru nebo okolností.
Ale jsou situace, na které sami nestačíme...
 A potřebujeme se navzájem.
Vždycky máme co dát.


6 komentářů:

  1. hezká fotečka :)
    jedinej kdo potřebuje pomoc je ČR ale peníze bych sem neposlal Pepani by je čorly :))))

    OdpovědětVymazat
  2. fotka se mi líbí,můj názor na ostatní znáš....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. znám... a Ty můj taky... :-))

    OdpovědětVymazat
  4. fotka je moc zajímavá a líbí se mi ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. fajn člověčina - i když jen nezlobsová :-)

    OdpovědětVymazat