neděle 20. března 2011

Tařka smutný výlet.

Zase jsem měl nutkání odjet cwakat do Ostravy.Původně jsem chtěl zajet až do Třince,ale bohužel pořád pršelo,pršelo....a pršelo.Zůstal jsem tedy v Ostravě,ovšem nevypadalo to moc dobře.Déšt  bubnoval na okenní tabulky a to mě celkem znepokojovalo, nastavil jsem tedy vyšší iso a  vyrazil jsem do terénu.
Kapky mě drtily svou vodní lázni a k tomu se přidal její  sychravý společník.
Naštěstí foto-technika nezklamala a vypadlo z ní pár fotek. Zima ovšem byla nechutná.
Do toho ještě pro mě v zajímavých  prostorech se objevil a  naháněl mě chlapík s vlčákem. Uchránil jsem jak svoje hýždě,tak i foto-techniku.Občas je to adrenalin a  mě to svým zbůsobem přitahuje.
Ps:Jo a  tu modrou jsem si nemohl odpustit.:-))))

7 komentářů:

  1. příjemné na oči, no za tímhle, ale nemusíš do Ostravy, šnůry na prádlo po děšti na mém dvoře jsou stejné ;o)))

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné,včetně mikropovídky....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn barvy i kompo i motiv, jen ten šumík tam vadí, čistota by jí slušela více.

    A těší mne, že máš sílu na dobrodružné výlety a jsi tedy celkem fit.

    :-)

    OdpovědětVymazat
  4. měl jsi ho blýsknout, když Tě ten vlčák naháněl... to by byla špica streetfoto :)))

    ...a modrá je pěkná :)

    OdpovědětVymazat