pondělí 7. března 2011

Modrá je taky modrá


...tak jsem zjistil, že většina mých obrazů, fotografik a dokonce i obsah šatníku doma, jsou laděné převážně do modra... asi jsem na modrou zatížen stejně jako Michal. Přesto tahám ze šuplíku naprosto netradiční foto "Modrá je taky modrá" z našeho toulání s An Anusem brněnským štatlem... :)))

7 komentářů:

  1. Dobrá práce,kombinace s červenou se zadařila.

    OdpovědětVymazat
  2. výborný....no,trochu se to zas začíná tady hejbat....:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná je... nejen modrá :-))

    OdpovědětVymazat
  4. hmmm, čumím kudy jsem to chodil, že o nahotinkách nic nevím ;o))) ...fajn grafika

    OdpovědětVymazat
  5. Honzo, koho by také napadlo koukat na počuranej roh činžáku, kde se ta nahotinka "skrývala"... to jsem celej já :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Mno toto! Pro mne barevně skvělé - tuhle kombinaci - modrá červená černá miluju a ten LDR úplně vlevo dole v samém rožíčku - to jsou takové mňam mňam lentilky na tento skvělý dortíček. :-)

    OdpovědětVymazat