pondělí 7. března 2011

další domácí úkol



dvě věci jsou pojítkem mezi těmito fotkami
1. modrá barva
2. řeka Dyje



7 komentářů:

  1. ...ta spodní mě zaujala, vypadá ještě zajímavěji vzhůru nohama :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré to je.Mně se líbí více ta horní.:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jardo... taky mě láká ji otočit, jen ta lampa pak visí - tedy stojí.... :-)) Michale, ta horní... tu mám moc ráda...a tak to dopadá, když vodní ptactvo uletí a na hladině ční jen kousky starého úvaziště... vždycky je co fotit...

    OdpovědětVymazat
  4. k pojítku bych přidal třetí, a to jsi Ty....dobře vykonáno....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta horní se mi líbí celkově, ta dole by chtěla asi lepší tk ale kompíko se mi na ní líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné obě, ale horní oslovila víc :o)

    OdpovědětVymazat