čtvrtek 17. února 2011

...srdeční záležitosti podruhé...




výstavu "Fotografické návraty" v Tišnově jsem nezvládla...
únava vyhrála...
v úterý jsem měla v práci volno
potřebovala jsem do Hodonína pro lístek na Charitativní ples
a když už jsem byla v Hodoníně
no řekněte :-)
mít volno a nejít do ZOO, když to jde, copak to jde?
počasí bylo silně nefotografické
tma, šedivo a chladno
ISO 800, clona minimální a časy na hranici
většina zvířat v pavilonech za skly

a přece...
na hlavou husy, havrani a jedna popelka :-)
páření lvů
párující se kachny a kachničky
- mandarinka a karolínka
velbloud, co si chtěl povídat
zvědaví osli
a mládě zebry, co bojovalo se strachem
a dovolilo mi jen tenhle jediný záběr
než uteklo k mámě do bezpečí

méně upravené fotky
trošku více z reality
najdete zde

8 komentářů:

  1. Nikdy jsem fotky zvířat nějak zvlášt neprožíval.Jenže tvoje ,,zoo,, detaily zvířat se mně líbí.
    Textík si taky rád počtu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. vše stojí zato,fotka i povídání,rád jsem se zastavil....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. fotečky se mi hodně líbí, nejvíc asi ten leopard prokreslením a chameleon barvami... na to jaké jsi tam měla podmínky to vyšlo parádně :)

    OdpovědětVymazat
  4. fajn příběh i fotka, nejvíc líbí opička ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. líbí, pěkné fotky jsi "ulovila"..:o)

    OdpovědětVymazat