sobota 11. prosince 2010

Ze starého nové


Už pár dní bojuju s bacily a únavou. Zvládám jen to nutné a na bílou peřinu koukám z pod peřiny. Nové fotky se na kartě rodí jen v práci a tak - chtěje napsat alespoň minipříspěvek - brouzdám archivem a oblékám do nových šatů staré úlovky...
Název článku ale nereflektuje jen přepisování starých dat... Ulity mám ráda. Často mě svou krásou inspirují k zachycení. Přitom jsou - velmi často - jen prázdnými skořápkami.... přesto si zachovávají otisky života, otisk geniality a úžasnosti a báječnosti stvoření.... To, co opravdu žilo a bylo plné života, smrt nepohltí....

A tak přidávám pár veršů z Písně písní, které jsem četla dnes ráno :-)

Lásku neuhasí spousty vod,
neodplaví ji říční proud.
Kdo by lásku chtěl za celé jmění pořídit,
jedině by se zesměšnil!

14 komentářů:

  1. Hned mě napadlo samozřejmě cd sk. Nine inch Nails.:-))
    Zajímavá barevná kompozice.
    Fajne....

    OdpovědětVymazat
  2. Mimochodem s jakýmsi bacilem jsem taky bojoval:-)
    No už pomalu vyhrávám.Doufám:-)

    OdpovědětVymazat
  3. pořádně ho přeper!!! bacila jednoho... jsou nějací drzí... Barevně je to pocitovka... prostě hraní si...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo taky se vrtám ve starýchb kouscích.-))Občas se tam najde něco zajímavého:-))

    OdpovědětVymazat
  5. písmenka zaujala, snímek fajn, jen mě vadí ten fialový flek dole...;o)

    OdpovědětVymazat
  6. jo, jo - stéblo trávy - taky nad ním nejásám, ale jak byl mimo DOFku, tak na retuš jsem si netroufla

    OdpovědětVymazat
  7. Renko, pěkné to je, jo - fotky se nemají "nemilosrdně" mazat při prvním kouknutí, ... časem jaksi "uzrají" a vidím je jinak. A v takových situacích, kdy je klid a v podstatě žádná jiná možnost fotit.. jako když najdeš..:o)) A hlavně brzy se uzdrav - 15/12 se blíží!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak něak se musím k í furt vracet:-)
    něak mě přitahuje:-)
    Asi to bude tou barvou:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Reni tak doufám, že do patnáctého budeš v okeju... jinak fajn archivek... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Reni, taková nostalgická něžnůstka. Líbí se mi

    OdpovědětVymazat
  11. Výborná šnekofka! Moc se mi líbí! .-)

    OdpovědětVymazat