středa 1. prosince 2010

Holka z plakátu...


.....

Je chladné mrazivé ráno.

Ledový chodník nutí chodce k opatrnosti a

stromy se prohýbají pod nánosem sněhu.

Kolem mne poletují sněhové vločky a z domu odnaproti

mne zdraví holka z plakátu.

.....

Svět se náhle zastavil.

I myšlenky umlkají a oceán vnitřního ticha se rozlévá po městě.

Najednou nevím, co je vnitřní a co vnější.

S každým krokem vstupuji do živé Přítomnosti a

vychutnávám si chuť polibku a teplo její dlaně.

.....

9 komentářů:

  1. inu,jsi umělec každým coulem....a Skácel je....

    OdpovědětVymazat
  2. jsem rád, že jsi ji dal, moje je jiná, tvrdší, mám vyřešený problem, tahle je lepší a navíc oživená tou postavou na pozadí ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. No co dodat,stojí to za to......

    OdpovědětVymazat
  4. Jardo, jako vždy, nádherná, jdu vyhodit foťák do koše a budu se už je kochat:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko neblázni, foťák opatruj... a pojď se s námi radši někdy líznout štatlem a něco nasnímat :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko - nevyhazuj!!!!

    Jardo - ten pohled, co má "plakátová" v očích...ten tedy stojí za to... jinak líbí celkové zpracování, tonalita, příběh

    OdpovědětVymazat
  7. fajn série a tedy fajn pokuk pro mé očko :-)

    OdpovědětVymazat