úterý 16. listopadu 2010

Na golfu.....



Než jsem vyrazil do Ostravy na lov industriálních zákoutí,tak jsem slíbil  že, vyfotím i něco mimo industriál:-)))Takže toto je první kousek:-))

10 komentářů:

  1. Zdravím všechny vespolek.Komprimace je tam bohužel znát....

    OdpovědětVymazat
  2. má to atmosféru obrazů mistra Lhotáka....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. no komprimace mě ani moc neva, spíše va reflex, jo kdyby byl hezky seřazen, třeba do diagonály, tak se to dá i přetrpět ale takhle rozházený ani ne e, nepoužíváš sluneční krytku ?...někdy si pomáhám i zastínění rukou ... co se týče obsahu snímku tak se mě líbí a hezky vystihuje atmo opuštěného sportoviště...;o)

    OdpovědětVymazat
  4. No mě ten va reflex až tak nevadí.No asi máš pravdu.Krytku jsem zrovna neměl u sebe.:-)
    A proč?No nechci to ted rozebírat.Souvísí to s mým foto-deníkem který píšu....Časem se to dozvíš:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. jo jo... Lhotáka mi to taky připoíná, moc hezké +++ (reflex mi nevadí..:o))

    OdpovědětVymazat
  6. zaujala barevností, a právě reflexem... snová :-) líbí...

    OdpovědětVymazat
  7. u mně naprosto vphohodě i s r(R)eflexem:)

    OdpovědětVymazat
  8. V náhledu to připomíná Lhotáka, po rozkliknutí už trochu méně. Ale celkom fajné. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. přesně tak, i já v tom vnímám snivé atmo Kamila Lhotáka... už chybí jen vznášející se balón, ale ten působivý reflex ho nahradil... líbí se mi to velice :)

    OdpovědětVymazat