čtvrtek 25. listopadu 2010

Když malíř Podzim ladí štětce...


.....

Obyčejná polní cesta na kraji lesa a studený vítr zvedající opadané listí.
Cesta je pokrytá stříbrnou jinovatkou
a polámaná stébla trav a listí mi křupou pod nohama...

.....

Vtom zřím šípkový keř, pokrytý nádhernými rudými šípky.
V mé mysli se probouzí vzpomínky na léto,
na vůni Tvých vlasů, na zářící oči...

.....

Zbyla jen vzpomínka a malá kytička šípků v mé ruce.
Naslouchám šepotu podzimu a
míchám barvy pro Tvé hnědé oči...

.....

11 komentářů:

  1. krásné - fotky, text ladí, vlastně hodně jednoduché...o to výstižnější... moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. poetická parádička....a to je pochvala od programového antilyrika,jak prohlásil v D. Erik....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. příjemná slůvka i snímky, jinak nejvíc ta prostřední, asi víš proč ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Honzo vím... a ta třetí je rovněž snímek z našeho toulání :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná záležitost!Už jsem tu jednou psal,ale komentář někam zmizel:-))Mimochodem můj favorit je číslo tři:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné to máte, pane malíři, poetické...

    Hlavně dvojka a trojka. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jardo, mně se z tvé dílny snad líbí úplně všechno, toto je pro mě výjimečná záležitost

    OdpovědětVymazat