pondělí 22. listopadu 2010

How many roads must a man walk...





Bylo mi ctí a potěšením, kluci :-)
A bylo moc fajn.
Těžko se vybírá - jen tři fotky - z celého odpoledne,
a tak galerka u mě na webíku
a tady ozvěny kytary,
která mi ještě stále zní v hlavě
spolu se slovíčky z rozhovorů
a obrazy před očima.
Některé detaily se na fotkách ztrácejí v oblaku cigaretového dýmu,
ale to podstatné bylo zřetelné
i v osvětlení, kteřé vyžadovalo
ISO 1600 a vyšší...
Je dobré fotit pro lidi, jít za lidmi, být s lidmi a být lidmi :-)


---------------------------------------------------------------------------

čb najdete u mě na webíku

12 komentářů:

  1. Reni moc fajn záznam akce s bezvadnými lidmi... dostávám opět žízeň, když koukám na onen lahodný mok... a to zrnéčko na fotkách se mi velice líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké :)nemohl jsem tam přijet a teď koukám na každý záběr z té akce :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Jaroušku, dobře víš, že bez zrnéčka mi to nešlo... :-) ale k tomuhle typu fotek snad až tak moc neruší... akce byla parádní, usmívám se ještě teď...

    OdpovědětVymazat
  4. skoro mi chybí nějaké Tvé slůvko,ale fotky muzikantů moc fajn....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mrkni i na ty čb, řekla bych, že dohromady je to docela upovídané.. :-) jinak interka na PE :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako Krtek teď jen zvědavě nakukuju, jak jste se měli dobře... :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Fajn fotky,Dobře jste se měli....:¨))

    OdpovědětVymazat
  8. díky,posílám odkaz Erikovi....:-)

    OdpovědětVymazat
  9. moc fajn fotky z moc fajn akce :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda:) tentokrát jsem cestu nezvládla, bohužel

    OdpovědětVymazat
  11. Aničko - určitě to vyjde příště... těším se - takto jsem tam byla jediná ženská s foťákem... :-)
    PS: to není stěžování, jen konstatování...

    OdpovědětVymazat