pátek 26. listopadu 2010

Dostižen civilizací

Skoro celý říjen jsem přemýšlel  jak vytvořím domácí úkol na Listopad - ,,můj přítel strom,,.Dlouho mě nic kloudného nenapadalo.Naštěstí  ještě na jednu sobotu vylezlo sluníčko a já vyrazil na skok do Lužánek. Bylo překrásně. Dokonce jsem ten den vůbec nefotil můj oblíbený post-industriální detail:-)))))

6 komentářů:

  1. dobře zpracovaný snímek, spíše připomíná apokalyptickou krajinu než strom... no a jak koukám na náhled, tak skoro přes půl snímku HLR je obličej zkřivevý v bolesti ... ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. nevím :-)

    ale jako zpracování tématu můj přítel strom je to zajímavé

    OdpovědětVymazat
  3. tu symboliku přítele stromu zde vnímám... detail zjizvené struktury letitého kmene, v níž při trošce fantazie lze spatřit i více, možná i kousek tváře, ano, zaujala mne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mne zajímavé. Příjemné barvy. Dál je to spíš o pocitech, takže nic konkrétního ze mne asi nevypadne.)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi, zajímavé obrazce - leccos se tam dá najít :-)

    OdpovědětVymazat