středa 3. listopadu 2010

černobílá (zoo)zastavení




... ve středu na setkání jsem zmiňovala,
že se těším na dvoudenní minidovolenou.
Opravdu se konala :-)
Ve čtvrtek jsme se toulali Kroměříží
a v pátek jsme ještě za jinovatky vklouzli do ZOO Lešná...
Přináším pár fotek, chci se podělit,
není v nich žádná jiná hluboká myšlenka,
než moje láska, obdiv i úžas nad vším živým,
nad dokonalostí, nad dary každodennosti...

PS:
... zpěv (křik, či snad vřískot?)
gibona ze třetí fotky jsem si nahrála a nastavila jako zvuk budíku...
Tak nějak nechápu, proč nade mnou manžel a děti kroutí hlavou.
Nevíte???
:-)

více fotek najdete zde a zde

11 komentářů:

  1. fotečky jsou fajn, pobavila slůňata, detail tlustokožce a nejvíc se mi líbí expresivní výraz opičky, zachyceno v pravý okamžik... ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Honzo, to mi povídej... to bylo o štěstí - lítala po té kleci jak splašená, houpala se, skákala, pod pletivem, mezi větvemi...a ta koule pod bradou se jí nafukovala, zmenšovala, rezonovala... mám hodně pomalé sklo... z té série vyšly dva záběry....

    OdpovědětVymazat
  3. ;o)) asi mu nedali na papu banán, ale jen mrkev, taky bych tak lítal, kdyby mi na oběd místo šniclu, flákli rejžovou kaši ...

    OdpovědětVymazat
  4. Reni podělit se se zážitkem v sobě nese myšlenku a změřit její hloubku? Tak, to se asi nedá. To je na každém z nás, na našem momentálním naladění, na tom, co nám ten či onen snímek zrcadlí a co v nás vyvolá za pocity... :)

    ve mě například Tvoje snímky se slony probudily vzpomínku na Indii, na to, jak chutná dotek sloní pokožky, ahoj :)

    ...jo a rejžová kaše se skořicí je mňamka :)))

    OdpovědětVymazat
  5. každá z fotek má něco do sebe! pěkné

    OdpovědětVymazat
  6. Báječné zastavení:) první je se špetkou nostalgie, druhá - sloníci jako nezvedené děti:) krásně hravé a opička je naproto úžasná:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo pěkné kousky.Je vidět že, jsi nezahálela.

    OdpovědětVymazat