sobota 6. listopadu 2010

Autumn - Colours Factory


Jsem momentálně zachvácen vzpomínkami na všechny minulé podzimy, tak přidávám jednu archivní, k níž mám takový zvláštní vztah a nedávno jsem ji nechal i vytisknout...

Snad její "letitost" nebude příliš vadit...

:-)

11 komentářů:

  1. barvy super i kompozice ale trošku jsi ji tím zmenšením přeostřil (ty tečky na zemi) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tečky jsou šutry, asi bych je musel retušnout :-)

    OdpovědětVymazat
  3. na jednom břehu podzim a za vodou ještě letní koutek, fajn fotka ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. barevná skladba je moc krásná, trošku mi táhne pozornost ten zlatem zalitý "kolík" či co to je... ale na stranu druhou dává té fotce příběh, tajemství... má tam svou roli...snad odlišuje tuhle fotku od jiných krajinovek...prostě - čím víc se dívám, tím víc do obrazu patří... Jo, a objevuju čím dál víc geometrie..i té na první pohled ukryté... dobrá práce...

    OdpovědětVymazat
  5. vzpomínky jsou fajn a snímek též, pěkné světlo jsi zachytil :)

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavý pohled - z mostu? líbí se mi

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrá podzimka.Ten stín je tam zajímavej....:-)

    OdpovědětVymazat
  8. ((-: Tu si dobře pamatuju i ten žlutý sloupek ((-; Štěpánka B.

    OdpovědětVymazat