neděle 31. října 2010

Z deníčku mé kočky...I


.....
Jsem kočka co ráda poslouchá příběhy předčítané z knih,
předoucí, s tlapkami pod bradou,
do klubíčka v měkkém pelíšku schoulená
a do příběhů vtažená tak, že není žádný rozdíl
co je v knize a co jsem já.

Jako kočka umím spřádat vlastní příběhy
a malovat je do obrázků
tak to jsem já...

9 komentářů:

  1. Tajemství kočičí mne po mé duši hladí, avšak kterápak kočka je to takhle do klubíčka schoulená a zasněná, že se zapomene pod svůj příspěvek podepsat?

    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no vidíš Emire... a to jsem si před vložením přečetl vše, co Honza napovídal o vkládání snímků v interce... :)))

    OdpovědětVymazat
  3. ...no jo, on Honza toho napovídal ;o))), ale anusek říká, že ho podání toho snímku zaujalo a oslovilo ....

    OdpovědětVymazat
  4. tady se těším na pokračování - na příběh, který se otevře, rozvine, jak květ z poupěte... tohle je titulní stránka, nutno říci, že lákavá...

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný kočičí příběh.....
    Jsem zvědav na další......

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké povídání i fotka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kočičí mám ráda....tak doufám, že brzy bude další. Krásná věc, Jardo:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc fajn kočičí příběh i fotka, lidé prý se dělí na "pejskaře" a "kočkaře" (fandy těch 4-nohých..:o)) - hrdě se hlásím k těm "kočkařům" a tedy se velice těším na pokračování !!!!

    OdpovědětVymazat