sobota 30. října 2010

Poslední středa v měsíci říjnu




Byl to náročný den.
Nejlákavější ze všeho bylo dojet domů,
vzít psa a zmizet do polí...
Vyvětrat hlavu.
Do Brna se mi vlastně ani nechtělo.
Věděla jsem, že nejsem schopna přinést nic.
Potřebovala jsem prostě být.
A to není fér - jen být a jen brát...
Hodinové toulání se Brnem
mi zpočátku připadalo dlouhé a šedivé.
Jenže svítilo sluníčko...
...a jak už to bývá,
zbloudilý paprsek zasáhl cíl
(ne, na náhody nevěřím)
a osvítil Obraz.
Moje ruce tak napůl nevědomky
vytáhly canona
a můj pohled pomalu zaostřil
...
pak už bylo pár minut před pátou
...
a pak už
...
dobře bylo
...
tak dík

9 komentářů:

  1. Krásné atmo, tahle podvečerní nálada na mne působí příjemně...

    Reni a k tomu co píšeš, již samotná přítomnost některých lidí se sluncem v duši, je darem pro ostatní, neb nás osvítí a připomenou nám, že je moc fajn pozorovat věci a události kolem sebe a těšit se z jejich krásy a dokonalosti. A aby to člověk dokázal, musí zkusit dokořán otevřít své srdce. A to Ty, jako jedna z mála lidí co znám, dokážeš...

    ...a ten, kdo tohle zkusí, možná časem zjistí, že životem se dá procházet s lehkostí laně a jenom být... ne někým, ale prostě jenom být. Nic víc.

    Takže díky, že jsi... :)

    OdpovědětVymazat
  2. no, jak jsem se na ně koukal už na schůzi, ve foťáku, mě zaujaly, jsem rád, že se mi to tu potvrdilo, nebudu dávat pořadí u všech oceňuju atmo... ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedená serie fotek+ dobrý text....

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tři jsou báječné, mám tenhle typ fotek moc ráda.

    A k tomu co píšeš nezbývá než pokývat hlavou. Jako malá jsem četla knihu o Sokratovi, dodnes si pamtuji jednu větu, která mne okouzlila: "V každém člověku je slunce, jenom je nechat plát..." A není to jen o lidech, je to vlastně o věcech a všem kolem nás.... stačí se jen dívat.

    Tak jen opakuji, krásné fotky, krásná slova:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vydařená hra světla a stínů...

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkné fotky i slovní doprovod....

    OdpovědětVymazat
  7. hladíš duši brněnského patriota...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. nádhera moc se ti povedlo vystihnout podvečerní náladu města mňam :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem velice rád, že dobře bylo...

    A fotky jsou moc fajn...

    :-)

    OdpovědětVymazat