pátek 22. října 2010

O lidech a zvířatech

8 komentářů:

  1. Ta je teda strašidelná,ale líbí se mně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. no zajímavý grafický počin, jen přemejšlím kam patřím já, jestli mezi lidi nebo .... ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. :-)) jinak je to na mikulovském nádraží, na panelech kolem výhybek :-) když jsem přijížděla do stanice, tak na mě číča mrkla, tak jsem se vydala kolejištěm ji ulovit... na mě nepůsobí strašidelně... jen jako máma, co si hlídá malé...to kotě v pozadí je ještě takový truhlík malý... ;-) a dcera říkala, že ten pes je určitě jezevčík...

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, to kotě je báječné:o) jinak se ani nesnažím nikam škatulkovat, je mi jasné, že patřím k obojímu:o))) První asociace na velkou kočku byla čistě z Alenky .... Kočka Šklíba:o)

    OdpovědětVymazat
  5. občas mě fakt štvou tihle všudypřítomní mazalové a škrábalové... každopádně jsi to dobře upravila do koukatelné formy :)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkná, kočkoidní...:o) povedený "úlovek"

    OdpovědětVymazat
  7. bezva pábitelská grafika...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Výběrový BWR Kočkograf!

    Presidentská pochvala! HAF!

    :-)))

    OdpovědětVymazat