pátek 22. října 2010

Náhled do mého světa...



9 komentářů:

  1. je vidět,že koroze se ti líbí....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ta první ke mně mluví o historii a velmi příjemně, druhá až tak (prozatím) neupoutala, třetí mi "sedí" nejvíc - chtělo by to ale ve větším.... tam by plně vynikla... možná bych trošičku zvýraznila barvy, ta skladba odstínů je moc fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Nevěděl jsem jak přesně velké,tak příště.-)

    OdpovědětVymazat
  4. jo fajn, nejvíc zaujala ta prostřední, podobné věci jsem kdysi v minulosti taky fotil ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí ta poslední, barvy jsou krásné, takové hřejivé, ač jinak mi to připomíná "rozšklebený šrám", jizvu, která se hojí.

    OdpovědětVymazat
  6. moje oča spočinuly se zalíbením na té prostřední, šak to znáš, vše co se podobá grafice mám rád :)

    OdpovědětVymazat
  7. a mne zaujaly všechny, nejvíc však ta první..:o)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny jsou výborné, jak je vidět, i rez dokáže pohladit po duši... Presidentská pochvala! :-)))

    OdpovědětVymazat