pátek 22. října 2010

jistě, jistě pane Kafka...

13 komentářů:

  1. no ta je fajn, až z toho mrazí, hezky poskládaný portrét schizofrenika ... ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Honzo kam se ten portrét ztratil? Já tu na stránkách vidím jen ten nadpis :(

    OdpovědětVymazat
  3. pro Jardu S. - odpověď v interním blogu

    OdpovědětVymazat
  4. Výborná prácička hlavně ta textura na pozadí je boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak konečně ten obrázek vidím... tou texturou si moc jistý nejsem, vypadá jako originální tisk na toaletním papíře či ubrousku... a pokud tomu tak je, pak ten nápad beru všemi deseti :)))

    jo a samotná grafická práce mě oslovuje velice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený kousek.Ten rámeček je original nebo software rámeček?

    OdpovědětVymazat
  7. ten rámeček je A4 cansom papír...je to sken....:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se mě líbí ještě více:-)

    OdpovědětVymazat
  9. rytíř se staženým hledím... práce parádní, i provedení, do knížky básní s ní o rytířích zachraňujících krásnou paní, o hledání a taky snění, o tom, co mizí s rozedněním

    OdpovědětVymazat
  10. Renko, to jsi napsala krásně veršotepně a já souhlasím, možná je to don Quijot :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásná záležitost - dýchly na mne časy temné a dávno minulé ....

    OdpovědětVymazat
  12. Metamorfóza á la Havran! Prostě skvělá, jak ji umí jen on!

    Presidentská pochvala! :-)))

    OdpovědětVymazat