neděle 24. října 2010

Cestovní horečka



8 komentářů:

  1. prostě....nádhera Eliško,nádhera...:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. je velmi fajn vidět tahle dílka pohromadě, uceleny v jeden celek, všechny jsou výborně upatlány asociuje mě to na "Bermudský trojúhelník" všechny dopravní prostředky jako by se vynořovali právě z něho... ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Eliško, parádní série. Okamžitě mi naskočila asociace knih J. Verna:) Barevně jsou nádherné všechny, nejzvláštěji na mne působí ta prostřední, taková zneklidňující atmosféra je z ní cítit. Líbí se mi to:)

    OdpovědětVymazat
  4. Eliško, moc fajn se na ně dívá a vnímá... Nejvíc líbí ta prostřední - snad i tím napětím - i barevným - nebe a země :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Cauky!Pěkná serie.:-)Pro mně je nejlepší číslo 3.Lokomotiva jako by vyjela z něaké začarované minulosti a samozřejmně barva...._:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Eliško, to jsou parádní práce! Presidentská pochvala! Skvělý nápad a perfektní realizace!

    :-)))

    OdpovědětVymazat