pátek 29. října 2010

***

7 komentářů:

  1. ten klobouček na hlavinku, páč ta energie musí zůstat pod pokličkou ;o)) ..hezky pojatý domácí úkol

    OdpovědětVymazat
  2. Reni ta působnost předního a zadního prostoru je fascinující... teď jen čekám, až z toho zrcadla vystoupíš, nasadíš si klobouček a zatančíš nám čtverylku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Velice zajímavé dostaveníčko...

    Z prostoru vlevo možná přijde i kouzelník a z klobouku vytáhne...

    :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Reni, mně se ta fotka líbí, má to atmo a ten věšák tomu dodává příběh. Samo ten odraz blesku (přepal) je trošku problém, ale máš můj obdiv, protože pro mne jsou tyhle odrazovky oříšek, který jsem zatím nijak nerozlouskla:) takže každý, kdo to dělá je v mých očích pološaman:)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobře pojaté zadání.K tomu ta zajímavá levá strana....

    OdpovědětVymazat
  6. pěknýýýý - ty odrazovky jsou pro mne taky, jak píše Kele De, oříškem..:o)) - tahle je moc fajn

    OdpovědětVymazat