pondělí 25. října 2010

3 x Martina



4 komentáře:

  1. hmm, no co k tomu říct, respektuji vidění každého autora, asi ví proč upravuje právě takto... pro mne je ještě stravitelná ta třetí, i když i k té mám docela výhrady, modelka zaujala ne zrovna šťastnou pózu, na líci se jí vytvořily nepěkné čmouhy, které úpravy ještě zvýraznily, moc portrétové fotografii nerozumím ale z estetického hlediska bych se v tomto případě určitě zdráhal použít brutus úpravy, spíše bych šel do zjemění linií, ale jak píšu modelka nemá vhodnou pózu měla víc zvednout hlavu a taky ji tak nevytáčet na bok, jinak technika úpravy té prostřední je oslovující ale k tomuto portrétu se podle mne nehodí... tohle je můj názor,jinak autor to tak chtěl tak to respektuji... ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. té první jsem se lekl, nechtěl bych jí potkat ve tmě... druhá má nakročeno k zajímavému grafickému vyjádření, něco ve stylu fotografa Michala Sironě, který napsal o trikové fotografii zajímavou knihu, takže bych ji možná zkusil přidat oko třeba z Terminátora - http://www.michalsiron.com/index.php?adresar=./fotky/Fotografika&obrazek=Biological-Robot.jpg

    a třetí je mi povědomá výrazem po vypití láhve vaječného koňaku :)))))

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, Vlado, cos jí to udělal? Když už jsi ji takhle zmaloval, tak jsi ji měl spíše zkrášlit ne? :-)))

    A taky by mě zajímalo, jestli se už viděla, jak vypadá po Havraním poklování... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No já nevím,možná nejsem normální,ale mě nejvíc zaujala ta prostřední.Blond vlasy mě sice až tak neberou,ale
    jinak se mě zamlouvá zpracování.
    Proč by fotka měla bý krásná.A co je to krásná fotka?
    To může být širokej pojem.
    Na zed bych si ji asi nedal,ale zaujala....

    OdpovědětVymazat